Regresná terapia

16.03.2015 19:21

Môj skutočný život pred životom.....Veríte v minulé životy?

                                  -Popisujem presný sled udalostí : terapeutka a ja -

 

Pohodlne si ľahnite na gauč,zatvorte oči.

Predstavte si čistý,krištálový vodopád,vidíte ho? Ste tam?

ANO VIDÍM HO

Predstavte si samú seba ako tam stojíte a máte v rukách hrubú krištálovú misu.

ANO

Predstavte si ako z Vás vedú do misy trubičky,cez tie trubičky z Vás vytekajú všetky negatívne pocity,všetok strach,všetka bolesť,všetko to zlé.

ANO

Podľa potreby si možte tu misu zvacsit,keď budú trubičky čisté povedzte.

...................................................................................................................

.............................................................................................................

ANO

Koľko trubičiek z Vás ide a ake majú na sebe čisla?

SÚ DVE A 1984 A DRUHE JE 1972

Predstavte si že máte malé  kolíčky a zaštupľujte ich.

ANO MÁM

Čo vidíte v tej mise.

JE TO AKOBY MODRO ČERVENÁ VODA ,ALE NIE JE TO VODA JE TO NIEČO HUSTÉ

Dobre, choďte pod vodopád,vylejte to do vodopádu a umyte tú misu.

ANO, IDEM,JE  UMYTÁ

Položte misu vedľa niekde na zem, a sama teraz vstúpte do vodopádu,tak aby do Vás vstupovala tá čistá voda a zároveň aby aj čistá vytekala z Vás.

STOJÍM VO VODOPÁDE

Aký je to pocit? Povedzte aký je to pocit,čo cítite

CÍTIM TAKÉ TEPLO,LÁSKU ,TAKÝ POKOJ,NÁDHERNÝ POKOJ,KEBY SOM SA KAŽDÉ RÁNO BUDILA S TAKÝM POCITOM BOL BY HNEĎ KRAJŠÍ DEŇ.

Stojte tam,stále tam stojte pokiaľ vyteká čistá voda,aký je to pocit.

KRÁSNY POCIT,NIEČO HREJIVÉ

Dobre,teraz vystúpte z vodopádu,ako sa vidíte,čo cítite

MÁM BIELE ŠATY,A CELÁ ŽIARIM ,JE OKOLO MŇA ŽIARA

Dobre, teraz sa pozrite hlboko do svojho srdca ,úplne hlboko,nájdite v ňom iskričku,kazdý ju máme,len hľadajte hlboko,ešte hlbšie. Niekde tam určite je.Úplne hlboko v srdiečku.

VIDIM JU

Aku ma farbu ta iskricka?

PRESLA ZO ZLTEJ NA RUZOVU

Dobre,vidite niekde na okolo nieco ruzoveho? Poobzerajte sa okolo seba,je tam nieco ruzove?

JE TU STROM A MA RUZOVE KVETY

Dobre,je tam vas strazny anjel,vidite ho?

NIE NEVIDIM

Niekde tam je len sa poobzerajte on tam urcite je

NEVIEM NEVIDIM HO............................................................JE TU VIDIM HO

Dobre ,ako vyzera a kde je

VYZERA AKO CHLAPEC AKO MUZ,MA SVETLE VLASY NEVIDIM HO UPLNE CELEHO, MA NIECO RUZOVE NA SEBE,NEMA KRIDLA

Dobre,opytajte sa ho  kam sa mate vydat na aku cestu,co mate robit,opytajte sa ho

NIC NEHOVORI

Skuste sa ho znovu opytat

LEN SA USMIEVA A RUKOU UKAZUJE NA SLNKO

Opytajte sa ho na meno,ako sa vola

(usmev)

No ako sa vola povedal vam?

 POVEDAL ZE SA VOLA ARIEL

Dobre ,opytajte sa ho ako sa mate s nim spojit nabuduce

HOVORI ZE JE STALE PRI MNE LEN MU MAM VIAC NACUVAT ALEBO SI HO PRIVOLAT

Dobre,podakujte mu ze je pri vas ze ste sa stretli a rozlucte sa s nim.

Podte uz od neho.

Predstavte si rok 1972

Ano (vidim velke cislice 1972)

Co vidite kde ste?

SOM V UZKEJ ULICKE,JE AKOBY PO DAZDI JE MOKRO,DALEJ SU NEJAKE STARE VYSOKE BUDOVY.VSETKO JE TMAVE,JE TAM AKOBY HMLA.

Ste zena alebo muz,kolko asi mate rokov?

SOM ZENA MAM ASI 17-18 rokov.MAM KRASNE FAREBNE DLHE SATY NA SEBE.

Co tam vidite chodte dalej.

STOJIM V ULICKE,PREDOMNOU JE NEJAKY MUZ,MA VYSOKY CIERNY KLOBUK ,JE OTOCENY CHRBTOM

Chodte dalej,podte ,podte dalej

NEMOZEM BOJIM SA

Coho sa bojite

NEJDE TO,NEVIEM SA POHNUT,BOJIM SA HO PREDIST

Co sa tam deje,aky mate pocit

MAM STRACH,TEN BRADATY MUZ SA NA MNA OTACA,RYCHLO SA POZERAM DO NEJAKEHO VYKLADU

Podte dalej co sa tam deje,podte dalej

IDEM OPACNOU STRANOU,IDEM OD NEHO PREC,PRICHADZAM NA NEJAKE NAMESTIE,JE TAM TRH,VSETKO JE TMAVE,SIVE AZ CIERNE,UZ ANI JA NEMAM FAREBNE SATY.

Kam idete teraz co robite,podte dalej

PRESIEL ZO STRANY CEZ NAMESTIE KOC S KONMI

Podte dalej len stale podte dalej

NEVIEM KDE SOM ZRAZU IDEM PO BLATNATEJ CESTE,

Kam vedie ta cesta kam idete

JE TU NEJAKA CHATRC

Vojdite dnu nebojte sa,co tam vidite aky mate pocit

HORI TAM OHEN AKOBY SA ISLO VARIT,SU TAM DETI ,CHLAPEC A MALE BABATKO JE TO DIEVCA

Cie su tie deti,kolko rokov ma chlapec?co este tam vidite co sa tam deje

SU TO MOJE DETI,JE TO MOJ SYN MA ASI OSEM ROKOV.VYSIA TAM SUSENE BYLINKY,BABATKO SA HOJDA AKOBY V LATKE V SIETI,NAMIESTO KOLISKY,NIEKTO BUCHA NA DVERE.

Kto to je co sa stalo?

NEVIEM NASILU MA VZALI DO TOHO KOČA ,SOM V NEJAKEJ PIVNICI,JE TAM ZIMA,MOKRO,JE TO VYSOKA CELA NA VRCHU JE MALE OKIENKO.

Kde mate deti,aky mate pocit

NEVIEM KDE SU DETI NEVIDIM ICH,SOM TAM SAMA,BEHAJU TAM MYSI,SOM CELA SPINAVA,ROZCUCHANA,MAM DLHE STRAPATE VLASY A POZERAM SA AKOBY NIKAM

Co sa deje dalej stale chodte po osi,podte dalej

NIEKTO PRISIEL,NASILU MA TAHAJU VON ,NECHCEM IST KRICIM KDE SU MOJE DETI

Co sa deje dalej

TAHAJU MA ZA RUKY KOLENACKY PO DREVENYCH SCHODOCH NA POPRAVISKO,STALE KRICIM KDE SU MOJE DETI.NIC SOM NEUROBILA LEN SOM POMAHALA.

Kde su deti stale ich nevidite?

VIDIM CHLAPCA ZAKUKUJE SPOZA TOHO KOĆA ,ODCHADZA IDE DOLE ULICOU UZ SA VOBEC ANI NEOBZREL,JE TAM KOČ PRED NIM STOJI TEN BRADATY MUZ V KLOBUKU,KRICIM KDE JE MOJE DIETA HOVORI ZE ZACHVILU HO UVIDIM ,ZE TU JE TA MALA BOSORKA PRE BOSORKU.VYLOZIL MI MALU DREVENU RAKVICKU S DIEVCATKOM JE CELA V BIELOM,CHCEM SA JEJ DOTKNUT NEMA NA TRUHLICKE VEKO,ALE PEVNE MA DRZIA,JEDEN Z TYCH CO MA DRZI SKOPNE RAKVU DOLE NA ZEM,PRESTALA SOM PLAKAT.NAMESTIE JE PLNE LUDI SU TICHO AKOBY SA MODLILI NA HLAVACH MAJU AKOBY Z VRECOVINY NEJAKE KAPUCNE A SATKY.

Co sa deje dalej pokracujte co vidite

BRADATY MUZ HOVORI MOHLA SI MAT VSETKO NEBUDES MAT NIC. NEPLACEM HRDO STOJIM,NEMAM CO STRATIT,JA SA POMSTIM,JA VAM TO VRATIM.TY UZ SA NIKAM NEVRATIS HOVORI TEN BRADATY MUZ.ODSTRIHNU MI MOJE DLHE VLASY. STOJIM NA STAROM DREVENOM STOLICKU,DAVAJU MI LANO. OBESILI MA

.....................................................................................................................................................................................................................................

Ostante v tele co citite ake su vase pocity.

CITIM NESPRAVODLIVOST,OSTALA SOM TAM SAMA,NIKTO TAM NIE JE VIDIM LEN SVOJE TELO.

Podte von z tela ake mate pocity co robite.

IDEM K DIEVCATKU AJ KED TRUHLICKA NEMALA VEKO TERAZ LEZI NA BOKU VEKO JE POOTVORENE A LEZI TAM AKO BABIKA

 Je tam vasa dcerka?

NIE NIE JE NEVIDIM JU TU

A kde je,poobzerajte sa niekde musi byt.

NEVIDIM JU NIE JE TU.

Hladajte ju musi tam byt

IDEM PO BLATNATEJ CESTE ,VCHADZAM DO CHATRCE,VSETKO TAM JE TAK AKOBY TAM NIEKTO BYVAL,HORI TAM OHNIK.

Je tam vasa dcerka?

NIE NEVIDIM JU

Poobzerajte sa naokolo

VIDIM JU JE ZA DOMOM ALE UZ NIE JE BABATKO ,MA ROK ALEBO DVA.

Co robi

HRAJE SA S NIECIM PRI STROME,NATAHUJE RUCKY A HOVORI MI MAMKA KDE SI BOLA TAK DLHO.

CHYTILI SME SA ZA RUKY A IDEME HORE KOPCOM JE VELMI VYSOKY A STRMI,JE TO LES,JE TAM PLNO LISTIA,ANI NEIDEME SKOR AKO BY SME LEN PLAVALI,VZNASALI SA.VSADE JE TMAVO

 Je to koniec pribehu?

ASI ANO TENTO KOPEC JE STRASNE VYSOKY.

Dobre,tak podme od zaciatku,ste v ulicke

SOM V ULICKE MAM NADHERNE FAREBNE SATY,JE TAM TMAVO SYCHRAVO,MOKRO,PREDOMNOU STOJI MUZ VO VYSOKOM KLOBUKU,BOJIM SA HO PREDIST

Co sa deje dalej

NEVRACIAM SA NA NAMESTIE,SME V KRASNOM DOME,SOM Z VYSSIE POSTAVENEJ RODINY,MOJ OTEC JE STAROSTA ALEBO MEŠTANOSTA,SEDIME ZA STOLOM,JA OTEC,MAMA A CHLAP V CIERNOM KLOBUKU.SOM JEDINACIK. PRISLI NA PYTACKY,MUZ V KLOBUKU JE SUDCA MAM SI ZOBRAT JEHO SYNA,ODMIETAM. OTEC KRICI, ZE MA VYHODI ALEBO VYDEDI,MAMA NALIEHA PROSI OTCA ABY SA UPOKOJILA. ODCHADZAM,SADAM NA KONA. CVALAM PO LUKE. STRETAVAM MLADEHO MUZA,ZOSKOCIM Z KONA,OBIJMEME  SA,VIEM ZE HO POZNAM UZ DAVNO.STARA SA NAM O KONE.

Ano,dobre,pokracujte dalej co sa tam deje?

POCHADZA Z CHUDOBNEJSEJ ROLNICKEJ RODINY.NASTAHOVALI SME SA AKOBY DO NEJAKEJ HORARNE,SOM VZDELANA,ZBERAM NA LUKE KVETY,SUSIM ICH A MIESAM CAJE,ROBIM ODVARY A MASTE.POMAHAM UZDRAVOVAT LUDI.SME NA KOPCI JE TAM DREVENY KOSTOL JE TO CINTORIN STOJIME PRI MALOM KRIZI.JE TO NAS SYN.NAS SYN JE MRTVY.MEDZITYM NASTALA V DEDINE,V MESTECKU VZBURA LUDIA ZAPALILI NAS RODICOVSKY DOM,NEMAM NIKOHO,RODICIA ZOMRELI,POZERAM NA TO MIESTO SU TAM LEN OBHORENE TRAMY.

Co robi vas manzel,pokracujte dalej chodte po osi co sa deje,pokracujte

VYRABA KRCAHY A CHODI ICH PREDAVAT NA TRH,JE TMA NEVRACIA SA,OSTALA SOM SAMA S DCERKOU,KTORA SA KOLISE V PLACHTICKE. MAM STRACH VYCHADZAM NA VERANDU S LAMPASOM,KRICIM ALE NIKTO SA NEOZYVA JE STRASNA TMA.

Co sa deje potom,pokracujte dalej

Rano ma zavolali do dediny nech pridem,je mrtvy mojho muza niekto zabil,stojim s dcerkou na cintorine ,velky kriz vedla maleho.Sme na luke a vraciame sa do horarne.cela je znicena,ostali sme same nemame nic,zberam z trosiek co sa da. Ludia ktorym som pomohla mi povedali ze za dedinou po blatnej ceste je stara chatrc,poznasali mi nejake veci aby sme tam mohli zit.sme v chatrci.

Co sa deje dalej,len pokracujte dalej.

Niekto bucha na dvere a na silu ma odvadzaju,som znovu v pivnici,je tam zima a mokro.som cela spinava a otrhana pozeram do neznama.

Kde su Vase deti?

NEVIEM NEVIDIM ICH ,NEVIEM CO S NIMI JE ALE SYN JE MRTVY.

Co sa deje dalej co citite,KOLKI VAS DRZIA?

KRICIM ZE SOM NIC NEUROBILA,ZE LEN POMAHAM ,KDE MAM SVOJE DIETA.

NIEKTO MA NA SILU TIAHNE DO NEJAKEJ HALY,HODILI MA NA ZEM.JE TAM MUZ V KLOBUKU SO SVOJIM SYNOM. HOVORI MOHLA SI MAT VSETKO ALE NEBUDES MAT NIC,POTUPILA SI NASU RODINU.JA SOM ZAREZAL TVOJHO MUZA HOVORI JEHO SYN,CHCEM IM BUSIT PäSTAMI DO HRUDE ALE CHYTIA MA KRICIM KDE MAM DIETA,ZA CHVILU JU UVIDIS.SOM ZNOVU V PIVNICI.NIE DLHO ZASE MA NA SILU TAHAJU ,KOLENACKY PO SCHODOCH NA POPRAVISKO. JE TAM Koč  STOJI TAM BRADATY MUZ SO SYNOM A S NEJAKYMI RADCAMI,VOLACO CITA ASI ROZSUDOK,NEVIEM NEROZUMIEM MU.NAMESTIE JE PLNE LUDI,NIKTO NEKRICI,VSETCI SU ZAHALENY AKOBY SA MODLILI.KRICIM KDE MAM DIETA.TU MAS MALU BOSORKU A VYLOZIA RAKVICKU S MALICKOU,CHCEM JU POHLADIT,JEDEN Z TYCH CO MA DRZI JU SKOPNE NA ZEM. UZ NEPLACEM HRDO STOJIM,KRICIM NEMAM CO UZ STRATIT,ALE JA SA VRATIM JA SA POMSTIM,TY SA UZ NIKAM NEVRATIS HOVORI BRADATY MUZ.ODSTRIHLI MI DLHE VLASY,STOJIM NA STOLCEKU,OBESILI MA. CHVILU SA MECEM ,SOM TAM SAMA NIKTO TAM UZ NIE JE.

Vystupte z tela neostavajte v nom kam idete co robite?

Chcem sa dotknut dcerky ale nevidim ju tam je tam len telicko.pochopila som ze syn je mrtvy ze mi prisiel naproti.

Kam idete? Najdite dcerku niekde tam je.

IDEM DO CHATRCE PO BLATNEJ CESTE,V CHATRCI JE AKOBY TAM NIEKTO ZIL,HORI OHEN,LEN STOLICKY SU ROZHADZANE. MOJA DCERKA SA HRAJE VZADU PRI STROME ALE NIE JE TAKA MALINKY NEVIEM PRECO JE TAKA VELKA MA ROK ALEBO DVA,MA DVA VRKOCE NATAHUJE KU MNE RUCKY A PYTA SA MAMKA KDE SI TAK DLHO BOLA?

 Nechajte to tak preco je taka velka,chodte dalej po osi,co sa tam deje dalej

CHYTILI SME SA ZA RUKY A IDEME HORE KOPCOM,JE TO LEN PLNY LISTIA,VZNASAME SA,KOPEC UZ NIE JE TAK STRMI ANI TAK VYSOKY,VIDIM NA VRCHU NEJAKE SVETLO,BLIZIME SA.

(PLAC,PLAC,PLAC)

Koho tam vidite co sa stalo,kto je tam,pokracujte

STOJI TAM MOJ MUZ A DRZI ZA RUKU NASHO SYNA,ZVITALI SME SA,SME STASTNY ZE SME SPOLU,ODCHADZAME PO LUKE. JE TAM AKOBY NEJAKA CIARA MEDZI TMOU A SVETLOM VCHADZAME DO BIELEJ HMLY.

Co tam je ked ste to presli?

KRACAME PO PRASNEJ CESTE,SME V DEDINE,MUZ SO SYNOM IDE POPREDU MY ZA NIMI.VSETKO JE UPLNE BIELE,HRAJU SA TAM DETI,NIEKTO VESIA PRADLO,STEKA TAM PES. SME V NASOM DOME,MAME VELKY POSCHODOVY PAVLACOVY DOM.

Co tam robite teraz? Ako sa citite,

 SME STASTNY,JA STOJIM NA VERANDE A NIECO MIESAM,MOJ MUZ SEDI DOLE NA LAVICKE A NIECO STRUHA Z DREVA.

A co deti su tam vase deti co robia?

(PLAC) SU TAM HRAJU SA.

 Ako sa hraju

 NA DVORE MAME VELKY STROM Z KTOREHO JE SPUSTENA HOJDACKA A CHLAPEC HOJDA DIEVCA.

Aky mate pocit co este vidite.

SME VELMI STASTNY ZE SME ZNOVU SPOLU,JE TAM POKOJ JE TAM LASKA. NEVIDIM DEDINU,VIDIM UZ LEN NAS DOM,DVOR A PLOT. SME AKOBY NA NEJAKOM VELKOM BIELOM OBLAKU.(plac,plac)

Dobre myslite ze je koniec pribehu?

MYSLÍM ŽE ÁNO

Dobre otvorte oči,

Sadám si je mi slabo a mdlo,posledné slzy stekajú a smejem sa som velmi šťastná....tu je ten blok,sama ste sa rozhodla že do tohto života deti neprivediete,bojíte sa že znovu prežijete takú bolesť,teraz nevidím dôvod aby dieťatko neprišlo.....