Ochranné

15.01.2012 17:52

Ochranná modlitba pred negatívnymi myšlienkami

 

Buď pri mne Otec môj

aj so zástupom anjelov všetkých svetov,

ak v mene dobra a lásky ku mne prichádzajú,

nech odovzdajú mi svoje anjelské požehnanie

 a pomôžu na ceste z ktorej som zišla,

 

skrze Krista nášho Pána

Amen.

 

 

Archanjel Michael,

prosím vyveď všetky nevítané bytosti

 z môjho kruhu lásky.

K sebe sa obraciam, mne prináleží byť zdravou,

šťastnou a spokojnou bytosťou.

Ukáž mi cestu po ktorej idem,

pomôž mi prosím uvoľniť všetok strach i obavy

z toho co ma čaká,

a uveď ma prosím do stavu pokoja  a mieru v sebe samej,

amen, ďakujem.

 

 

MODLITBA ZA VYLIEČENIE STRESU

 

Drahý Bože, archanjel Rafael a archanjel Michael,
 zdá sa, že stres mi vážne ubližuje a ja potrebujem vašu pomoc.
Prosím zbavte ma tlakov, ktoré som sám / sama na seba uvalil / a.
Rafael, žiadam ťa, aby si ma zahalil svojou liečivou energiou a moje telo tak mohlo
striasť následky stresu.
Michaeli, Teba žiadam o odstránenie dôsledkov negatívnych a ustrašených myšlienok
vrátane vlákien, ktoré ma vysávajú.
Som pripravený / a zbaviť sa zlých návykov, ako je sebatrýznenie, podliehanie
diktátu času, alebo iných predsudkov vytvárajúcich stresové situácie.
V skutočnosti viem, že mám dostatok času aj energie, a žiadam vás, aby ste mi
pomohli uvedomiť si tento dostatok práve teraz.
Ďakujem vám. Amen.

MODLITBA PRI PROBLÉMOCH SO SPÁNKOM

Môj stvoriteľ,

prosím dopomôž mi dnes v noci k pokojnému a tvrdému spánku.

Prosím zošli mi strážnych anjelov, ktorí by môj domov chránili zo strany

severnej, južnej, východnej i západnej.

Predstavujem si svoj dom obklopený božským bielym svetlom

Tvojej ochraňujúcej lásky.

Som ochotný / a odovzdať Tebe a anjelom všetky svoje starosti a obavy,

aby sa nimi moja duša nemusela v noci trápiť.

 

Prosím zošli mi anjelských utešiteľov, aby som si mohla vychutnať

nádherný nočný spánok.

Amen